Juhlavuottaan viettävän myneva Finlandin uudeksi toimitusjohtajaksi Mika Sipilä

Mask group (4)

myneva

yritys

myneva Finland Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu yhtiön nykyinen myyntijohtaja Mika Sipilä, joka aloittaa uudessa toimessaan 1. toukokuuta. Yrityksen yksi perustajista ja pitkäaikainen toimitusjohtaja Risto Jalovaara pysyy mukana yhtiön toiminnassa.

Sipilän laaja kokemus ohjelmistoalalta

Mika Sipilä on työskennellyt lähes koko työuransa ohjelmisto- ja pilvipalveluiden myynnin johto- ja asiantuntijatehtävissä. myneva Finland Oy:ssä (entinen Fastroi Oy) Mika on toiminut vuodesta 2017 lähtien myyntijohtajana. Koulutukseltaan hän on diplomi-insinööri.

”Lähden uuteen vastuuseen yhdessä tekemisen kautta. Meitä yhdistää intohimo hoiva-alan ohjelmistojen kehittämiseen”, Mika Sipilä sanoo.

mika_sipila_2

myneva Finland on kotihoidon ja asumispalvelujen toiminnanohjausjärjestelmien sekä lastensuojelun asiakastietojärjestelmien markkinajohtaja Suomessa. Asiakastyytyväisyys yhtiön tuotteisiin on erittäin korkealla tasolla.

”myneva Finland erottuu kilpailijoistaan erityisesti välittämisellä sekä inhimillisyydellä. Risto Jalovaaran inhimillinen ote ja avarakatseisuus ovat keskeinen osa yhtiön menestystarinaa”, sanoo Mika Sipilä.

Toimitusjohtajan tehtävät jättävä Risto Jalovaara iloitsee Mika Sipilän valinnasta.

”On iso asia, että saamme jatkajan yhtiön sisältä. Mika on vakuuttanut omalla näkemyksellään siitä, kuinka yrityksen tuotteet auttavat asiakkaitamme ja mihin suuntaan niitä jatkossa kehitetään”, sanoo Risto Jalovaara.

Hoiva-alan ohjelmistojen pioneerityötä

Yhtiön perustajiin kuuluva Risto Jalovaara on kahden vuosikymmenen aikana luotsannut myneva Finland Oy:n  hoiva-alan toiminnanohjausjärjestelmien kärkeen Suomessa. Lisäksi yhtiön kansainvälistyminen on tuonut asiakkuuksia Ison-Britannian julkiselta sektorilta.

”Olen äärettömän ylpeä tästä porukasta ja yhteisestä matkasta, tämä on monen taitavan ihmisen työn tulos”, kertoo Jalovaara.

Risto Jalovaara jatkaa yhtiössä Advisor-roolissa sekä emoyhtiö myneva-konsernin omistajana.

”Haluan lämpimästi kiittää Ristoa hänen arvokkaasta työstään mynevan kehittäjänä. Hänen tuellaan myneva Finland Oy:sta on tullut myös vahva osa myneva -perhettä.  Olen myös iloinen, että Mika nousee yhtiön johtoon, ja olenkin vakuuttunut, että hänen osaamisensa ja asiakasymmärryksensä takaavat jatkuvuuden ja korkeatasoiset palvelut tulevaisuudessakin”, sanoo myneva Groupin toimitusjohtaja Michael Robert.

myneva Finland kuuluu sovellusvuokrauspalvelun eli SaaS-liiketoiminnan pioneerien joukkoon niin Suomessa kuin kansainvälisesti.

”Sosiaali- ja terveysala on kokenut digitaalisen murroksen ja hoiva-alan toiminnanohjaus toteutetaan yhä useammin mobiilina pilvipalveluna”, Sipilä kertoo.

Esimerkiksi Kuntien Tieran kanssa vuonna 2022 solmitun yhteistyösopimuksen puitteissa yrityksen myneva.hilkka -ohjelmiston käyttö laajenee ennestään vuodenvaihteessa perustetuilla hyvinvointialueilla.

Mika Sipilä, toimitusjohtaja, myneva Finland Oy
Puh: 0400 667 767
Sähköposti: mika.sipila@myneva.eu

Haluatko pysyä ajantasalla sosiaalialan asioista?

Liity nyt uutiskirjelistallemme!

Saat sähköpostilla tietoa sosiaalihuollon ja ohjelmistojen ajankohtaisista asioista.