mynevalle jatkosopimus Kuntien Tieran kanssa – asiakkaiksi myös hyvinvointialueita

Mask group (4)

myneva

yritys

Kuntien Tiera on valinnut uuden Tiera Helmi -palvelunsa järjestelmätoimittajaksi myneva Finland Oy:n seuraavien vuosien ajaksi. Nyt toteutunut 12 miljoonan euron jatkosopimus on osoitus vuosien tuloksekkaasta yhteistyöstä. myneva.hilkka -järjestelmän käyttö laajenee Tiera Helmi -yhteistyön kautta sote-sektorilla, mukaan lukien uusilla hyvinvointialueilla.

Ratkaisu vastaa sote-tietojärjestelmien vaatimuksiin

myneva Finlandin tarjoama ratkaisu huomioi Tieran omistaja-asiakkaiden muuttuvat tarpeet niin kotiin annettavien palveluiden, asumispalveluiden kuin muiden sosiaalipalveluiden osalta. Ratkaisun avulla pystytään myös vastaamaan jatkuvasti kiristyviin sote-tietojärjestelmien vaatimuksiin.

”mynevalle on erittäin merkittävää saada jatkaa ja laajentaa yhteistyötämme Kuntien Tieran kanssa. Olemme tehneet pitkäjänteistä työtä lähes kymmenen vuoden ajan helpottaen satojen sote-organisaatioiden arvokasta asiakastyötä,” sanoo myneva Finland Oy:n toimitusjohtaja Mika Sipilä.

“Olemme hyvillämme päästessämme jatkamaan hyvää yhteistyötä myneva Finlandin kanssa”, toteaa Tieran Hyvinvointipalveluiden liiketoimintajohtaja Kati Penttilä. “Uuden edessä teemme työtä yhdessä hyvinvointialueiden kanssa, ja tällä ratkaisulla ja palvelukokonaisuudella kykenemme aidosti luomaan lisäarvoa asiakkaillemme.”

myneva.hilkka -järjestelmä on nykyään Kuntien Tieran kautta käytössä lähes 100 kunnassa ja kaupungissa Suomessa. Käyttäjämäärän odotetaan kasvavan merkittävästi, kun uudet hyvinvointialueet aloittavat ensi vuonna toimintansa. Tällöin Kuntien Tieralla on mahdollisuus laajentaa Helmi-palvelun tarjontaa myös kuntien ja kaupunkien asumispalveluihin sekä säätiöille.

”Olemme todella innoissamme voidessamme auttaa yhdessä Tieran kanssa hyvinvointialueiden ja kolmannen sektorin toimijoita heidän tarjoamiensa sote-palvelujen laadun parantamisessa ja kustannusten kasvun hillitsemisessä,” Mika Sipilä toteaa.

Tiera käynnisti Mobiili kotihoito -palvelun uudelleenkilpailutuksen vuoden 2021 lopussa. Kilpailutuksessa palvelua haluttiin kehittää paremmin uusia hyvinvointialueita palvelevaksi. Samalla ratkaisulle asetettiin muun muassa nykypäivän vaatimuksia vastaavat suorituskyvyn ja toimintavarmuuden kriteerit sekä SLA-kriteerit.

mika_sipila_2
myneva Finland Oy:n toimitusjohtaja Mika Sipilä

Mika Sipilä, toimitusjohtaja, myneva Finland Oy
Puh: 0400 667 767
Sähköposti: mika.sipila@myneva.eu

Kati Penttilä, liiketoimintajohtaja, Kuntien Tiera Oy
kati.penttila@tiera.fi

myneva Finland Oy on n sosiaali- ja terveysalan innovatiivinen ohjelmistoyritys ja alansa markkinajohtaja Suomessa. Yhtiön kehittämiä asiakastiedon hallinnan ja toiminnanohjauksen järjestelmiä käytetään asumispalveluissa, kotihoidossa ja lastensuojelussa niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla. myneva.hilkka ja myneva.nappula -järjestelmät tehostavat työtä ja vapauttavat aikaa suoraan asiakastyöhön. Vuonna 2003 perustetun myneva Finland Oy:n toimipisteet sijaitsevat Joensuussa ja Tampereella.  Yhtiön liikevaihto oli 6,1 miljoonaa euroa vuonna 2021 ja se työllistää 70 henkilöä. myneva Finland Oy on osa eurooppalaista myneva GmbH -konsernia. www.myneva.eu/fi.

Haluatko pysyä ajantasalla sosiaalialan asioista?

Liity nyt uutiskirjelistallemme!

Saat sähköpostilla tietoa sosiaalihuollon ja ohjelmistojen ajankohtaisista asioista.